helgblogg

Skrivet 2009-03-01 Klockan 10:17:19

blev inte så mycket mer blogg igår. men det var fullt upp hela dagen.
Vi var först och handlade, sen tvättade vi bilarna på Thomas jobb, och jag promenerade på löpbandet de har på hans jobb.
sen när vi skulle åka hem, startade inte min bil, skit oxå!!!!!
Förhoppningsvis hade det kommit in fukt nånstans som gjorde det, och att när det torkat upp idag så startar den, Håller tummarna!!!

Sen hem och duschade och så kom Thomas förälrar hit och åt med oss, skulle sen mysa och kolla melodifestival men jag fick så sjukt ont i magen så jag gick och la mig istället. :-(

men det var en trevlig kväll fram till det i alla fall.

Idag vaknade barnen tidigt som vanligt, men det gjorde inte så mycket, för jag hade sovit klart i alla fall, men tanke på att jag somnade innan 9.
Och så är det ju vasaloppet på Tv och det vill man ju kolla på.

Nu är thomas och L på Innenbandyleken och E och jag har storstädat i vårt så kallade stryk och tvätt rum.

Nej nu kallar E på min uppmärksamhet.


Kommentarer
Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-03-01 Klockan 13:04:54
Fler som städat idag, ser jag...Ha en bra söndag trots att den är rätt gråmulen. Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Jeny

Skrivet 2009-03-01 Klockan 16:56:31
Ja det var verkligen underbart skönt att få komma väg själv och ladda batterierna lite.

Det var så skönt att få äta, prata och fika i lugn och ro utan att bli avbruten.

Man älskar ju barnen mest av allt men man behöver ju vara ifred ibland också för att orka va en bra mamma.

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!