kvälls blogg

Skrivet 2009-03-16 Klockan 22:51:40

blir ett litet god natt inlägg innan jag stänger av datorn och kryper ner i sängen.
Har börjat få nå konstig ny energi, somnar inte varje kväll i soffan längre, hmmm undrar vad det beror på.
Känns i alla fall skönt att hinna prata och umgås med min stora älskling innan man somnar. :-)
Idag blev det väl kanske inte mycket prat då de vart tv tittande för mig. :-)
Men att bara sitta brevid varann i soffan är väl heller inte helt fel.


Nu ska jag i alla fall borsta tänderna och kryp i sängs, så man är pigg och arlert på jobbet i morgon oxå.

God natt och sov gott alla bloggare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!