orken räckte inte till

Skrivet 2009-03-19 Klockan 23:38:16

nej idag räckte orken inte till att blogga ordentligt.
En lång dag med mycket innehåll.
*Upp och gjorde oss klara, L och jag åt frukost hemma.
*Lämning av 2 barn.
*massage och prat hos vår frsikvårdskonsult innan jobbet
*jobbade 9.30-18.00
*möte med poolen och chefen 18.00-19.30
*prat med en av poolarna innan hemfärd.
*förbi korvkiosken handlade mat åt mig och Thomas, barnen sov när jag kom hem, :-(
*åt och hann prata lite med Thomas och mamma i telefon innan jag slocknade på soffan.
Nu har jag borstat tänder och ska  krypa i säng.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!