störtförkyld

Skrivet 2009-03-08 Klockan 09:32:10

japp inte blev förkylningen bättre av badet igår.
Har typ inte sovit alls i natt, vaknade en gång i timmen, pga nästäppa eller störtfloder av snor.
Huvudet värker.
gav upp det där med att sova vid 6. och la mig på soffan istället.
och lagom till jag höll på att somna så vaknar E.
Hör hur han ligger och sjunger därinnne, gullungen min.
Gick och la mig brevid och mös tills L vaknade.
Sne var de fullfart på dem.
Men snälla pojkar som jag har så fick jag ligga på soffan och vila i alla fall.

Nu ska Thomas och L på innebandy och jag hoppas E fortsätter leka fint, för min ork är totalt slut nu.
Ska hålla ut tills Thomas kommer hem igen, sen får jag förhoppningsvis sova.


Kommentarer
Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-03-08 Klockan 14:54:05
Pigga på dig...o stick i väg till apoteket i morgon och köp nässköljen..kanonbra..lovar. Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!