trött, grinig och irriterad

Skrivet 2009-03-25 Klockan 19:35:38

jag humöret är inte på topp just nu.
Inte orken heller för den delen.
Vet inte riktigt varför jag känner mig så här, viss del vet jag , men vill inte skriva om det här.
Men tror att det till viss del beror på att jag funderar och tänker så mycket runt varslen och hur det kommer att bli med mitt jobb.
Hatar att leva i ovisshet.
Och min mage är verkligen en plåga just nu, och det beror ju mycket på allt som händer runt omkring.
Blääääääää blääääääää bläääääääääääää


Kommentarer
Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-03-25 Klockan 20:57:56
Go kväll!

Du och familjen får försöka "lägga in" roliga hållpunkter/händelser framöver...då känns allt mycket roligare.

Kram Y

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se

Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-03-25 Klockan 21:16:06
Kram till dig!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!