utmaningsdags

Skrivet 2009-03-09 Klockan 13:08:14

Blev utmanad  av Jenny, hoppas jag gör det rätt nu. :-)
Utmaningen går ut på att skriva fem ogoda maträtter och skicka dem vidare till andra bloggare(fem) för att se ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista

Jennys NEJ Tack!

1. lever-blä och fy

2. Lakrits är ju mums och gott trots att det inte var en maträtt. :-)

3- dennis-korv(Hot dogs)-är inte så förtjust i korv, så jag äter det inte helst

4. Köpta köttbullar-beror lite på vilket märke, endel godare än andra

5 .Blodpudding-gott men det ska vara hårt stekt och med massa bacon och lingonsylt till

 

Mina NEJ tack!!

1.lever. måste ju få stå med på min lista oxå, är totalt oätbart.

2. fiskbullar : slemmiga oätbara.

3. pölsa: grått och inte ätligt

4.korv: hoppar jag helst över.

5: sushirullar med sjögräs. isch och blä, gillar vanliga sushi rullar men det där gröns bladen smakar allt annat än gott.

 

Jaha detta var inte lätt, utamanar i alla fall, Vickan, Ella, somris och svintoflickan.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!