lugn helg

Skrivet 2009-11-15 Klockan 21:06:23

vi har tagit det lugnt i helgen.
Bara varit.
barnen och jag har vart lite småsnoriga i veckan så det var skönt att ta det lugnt.
Vi fick lite gjort hemma, städat, tvättat.

I lördags var barnen hem till morfar och mormor och bakade lite bullar.
Jag gillar inte att baka, ko om lusten finns och jag får göra det själv. ;-)
tur vi har en morfar som älskar att baka med barnen.

Idag har E vart hem till en kompis och lekt och Thomas och jag fick lite egen tid med L.
Behövs alltid. Så vi byggde ihop allt hans lego, snacka om man var stel i kroppen efter ett par timmar på golvet.

Nu sover barnen och Thomas är ute på en löptur, knäppisen som springer när det är svart ute.

Jag ska slappa lite i soffan och slöglo på nåt på TV.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!