samtal

Skrivet 2009-11-30 Klockan 21:17:57

idag var jag på mitt andra samtal hos kuratorn.
det var ett bra samtal. det gav en hel del.
var helt slut efteråt och skulle åkt hem och pluggat lite men det enda jag ville vara att hämta hem barnen och gosa och det gjorde jag.
Hon är bra att parata med och satalet flöt på, egentligen säger hon ju inget jag inte visste innan men hon sätter fingret rakt på och det känns bra. jag kan komma på att Thomas sagt samma sak eller syrran men då har jag inte tagit in det riktigt. Men det är väl så ibland att det måste komma utifrån.
Känns i alla fall bra att jag får hjälpmedel att häva mina panikattacker och får lära mig " tänka rätt"
mår så jäkla bra av nya medicinen och får sova varje natt och mår betydligt bättre än jag gjort på länge. fick i "läxa" att börja unna mig saker, bara för mig. och det var väl det jag gjorde i helgen när jag åt med de goa tjejerna.
Hmm alltså MÅSTE det bli flera gånger nu.

Nej mysa lite med Thomas inna det är nanna sova dags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!