små attacker

Skrivet 2009-11-04 Klockan 20:43:56

två kvällar i rad nu har panikångesten legat där, igår kväll var det illa, int så mycket ångesten mer att jag blev lessen.
Jag har ju mått så bra ett tag och så kommer dessa bakslag som blir så jobbiga.
och nåt som gör det extra jobbigt är att jag inte kan sätta fingret på vad som triggar igång de nu.
Fick ju rådet av kuratorn att stanna upp och fundera när de kommer, och tyckte jag gjorde det igår men kunde som sagt var inte komma på något som gjorde att jag inte mådde bra.
vet det inte idag heller men trycket ligger där över bröstet och gör sig påminnt.
fasen oxå!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-11-04 Klockan 23:12:54
usch..

jag lider me dej..

de är hemskt.

jag har fått medecin o tycker ändå de där trycket kommer titt som tätt...

stress...

kanske.

kramkram !!!

Postat av: Anonym

Skrivet 2009-11-13 Klockan 08:47:14
Fy då...

Att stanna upp & tänka att detta händer INTE jag kan få bort de,,,.. Har du provat? Har du haft detta länge? Man lär sig hantera & känna av när attacker kommer.

Vet inte hur det känns att få en attack men sett & tröstat många ggr vid stora attacker.......

Medicinerar du? Iså fall hur läng har du gjort det?



Massa massa kramar till dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-11-13 Klockan 20:52:03
oftast kan jag hantera det men ibland så går det bara inte. Har haft det ett längre tag men senaste halvåret har det blitt värre.

jag medicinerar men ska iväg till läkare igen och få ny då den jag äter nu itne funkar.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!