tack

Skrivet 2009-11-18 Klockan 20:20:45

Vill börja med att tacka för alla kommentarer och peppande ord.
Tack för att ni tror på mig när jag itne gör det själv alltid.

Har världens goast sambo kan jag konstatera, i natt sov jag typ inget, så jag frågade om han kunde fixa barnen så jag kunde sova en lite stund till. så skulle han väcka mig innan han gick till jobbet, detta skulle ge mig 45 minuter extra.
men isället vaknar jag till när barnen är in och pussar mig hej då. han stannade hemma till dess att det var dags att köra dem, så jag kunde bara sova vidare, tills klockan 9.
var vad jag behövde!
älskar när han gör såna här saker för mig, det lilla som ger så mycket!!!

Har vart till läkaren idag igen med mina sömn problem, fick en ny medicin så får vi väl se vad som händer, läkaren skulle höra av sig om en vecka för att kolla hur det går.

Nej nu ska jag mysa lite med världens bästa Thomas.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-11-19 Klockan 07:21:30
Håller tummarna....

URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-11-19 Klockan 20:18:17
Mys på bara!!!!! Det mår man bra av! Kram Y


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!