tenta inlämnad och adventsfint här hemma.

Skrivet 2009-11-25 Klockan 19:56:11

japp idag lämnades hemtentan in. är inte nöjd det kan jag inte påstå. det var svårt att få till det denna gång. svårt att få det att flyta och låta bra. men jag har gjort mitt bästa i alla fall, så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa.

börjde lite smått igår och tog fram lite adventsljusstakar och idag blev det bytt gardinger överallt och alla fönster är nu så fina. (putsade dem inte)
det lyser så fint överallt och man blir glad av att se det.
lite mysigt när det mörknar på kvällden och man får tända i alla fönster och värmer ljus lite här och där. Njuter av det.

nu ska jag mysa och njuta av att det är tyst och lugnt i huset.
barnen sover gott.



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-11-26 Klockan 08:37:37
Tjusigt!

Behövs nu i november mörkret!

Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!