trött

Skrivet 2009-11-20 Klockan 21:23:16

fick en ny medicin av läkaren och det har gjort mig sjukt trött.
ska ta dessa varje kväll mot mina ömnstörningar och visst har jag sovit....
sov ok första natten och var lite små seg hela dagen igår, sen somnade jag vid 5 på soffan på kvällen, sov och sov och sov, vaknade till vid nio var vaken en timme ungefär innan jag somnade om i sängen.
sov hela natten.
upp och lämnade barnen, åt frukost, såg lite av en föreläsning på datorn innan jag somnade på soffan igen och sov 2 timmar innan thomas ringde hem och väckte mig.
helt seg och slut. men det kunde vara så ibörjan, hoppas bara det vänder snart.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!