fokus

Skrivet 2009-10-06 Klockan 19:53:24

känns som jag drar mig mer och mer inom mig själv, fokuserar på mig och på att må bra. Orkar inte med nåt annat just nu, hoppas ni föstår det alla mina nära och kära och vänner.
Har fullt upp med att kunna koncentrera mig på att göra det skolan kräver, som tur är så har vi en lugn vecka nu och det är skönt.
Läser och försöker vila varje dag och ta en promenad.
Har mina dagliga terapisamtal med min privata "kurator" syrran. vi pratar varje dag och hon förstår så väl hur jag mår.
Du är toppen Mia, fixade inte detta utan dig, Älskar dig sis!!!!!
Min familj för övrigt är oxå guld värda som finns där och ställer upp och Thomas som ser så väl hur jag mår även om jag inte säger nåt.
han vet så väl när jag bara behöver den där kramen.
Älskar dig min Thomas!!!!






Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-10-07 Klockan 00:56:23
visst är de underbara man har sina nära..

vilken kärlek.



så du tror de är ångest jag har..

men jag har som ont i musklerna me liksom..

hade du ont både inuti o utanpå liksom..

berätta gärna mer.



nu är de sängdags.suttit uppe själv o glott på tv.



kram

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-10-07 Klockan 15:38:22
hej vännen å tack för din hjälp!!!

jag har som jätte ont i musklerna...tror ju att de är nåt sånt fel...men de kanske kan vara en blandning eller de ena som avlöser de andra liksom.

för de där trycket o andningen känner jag me igen.



nu ska jag dricka te me systeryster...tur man har dom.



kramkram

Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-10-08 Klockan 14:55:21
<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!