krashade

Skrivet 2009-10-01 Klockan 08:51:55

känns som jag kört i 200 och krashat rakt in i en vägg.
tar mig inte fram.
tar mig inte upp.
tar mig inte vidare.
var inte tentan som gjorde det men den gav mig den där sista knuffen, rasade och tar mig inte upp.
har tagit 2 dagars paus från skolan och ska till läkare idag.
Måste få hjälp.
Har mått dåligt ganska länge nu till och från, och nackdelen är väl att jag inte pratar om det.
stänger det inom mig och det blev för mycket nu.
har inte sovit på flera nätter, har en konstant huvudvärk.
Har som tur var en sambo som får mig att förstå att det kan inte fortsätta så här.
men det är jobbigt, fixade inte ens att lämna barnen idag, tar mig inte utanför dörren.
skulle vilja lägga mig i sängen och inte kliva upp mer.
Men måste ta tag i allt nu. vill inte vara den gråtande trista mamma för mina barn.
vill må bra för att orka med dem och allt annat med för den delen.


Kommentarer
Postat av: Somris

Skrivet 2009-10-01 Klockan 13:09:52
Men usch vad jobbigt!!! kramar om dig

Postat av: Vickie

Skrivet 2009-10-01 Klockan 13:21:37
Stora kramar. Strongt gjort att ändå söka hjälp, det är inte lätt.

Vet hur det där är, har själv varit där och har en mamma som är där just nu..

Det är tufft, men med rätt hjälp så finns det en väg upp och ut även om det inte känns så.

Jag tänker på dig!!!

Vilken underbar man du har!

Hoppas på att du ska få en lugn helg och att du ska få sova.

Kramar kramar

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-10-01 Klockan 13:54:46
Vickie. Ja det känns skönt att ha tagit steget att be om hjälp.

mm han är underbar min Thomas, min klippa just nu.

Tack för kramen.

Kram till dig!!

Postat av: jenny

Skrivet 2009-10-01 Klockan 21:00:20
Fy det lät inget vidare hoppas att du kommer att må bättre snart.

Styrkekramar!

URL: http://williamebba.bloggagratis.se

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-10-01 Klockan 21:00:22
Men du då...vad tråkigt att du inte mår bra.

Hoppas du får hjälp av läkaren, en krycka att kunna gå vidare.

Ring om du behöver prata!

Många kramar!

Postat av: Lina. A

Skrivet 2009-10-01 Klockan 21:49:15
varför plåga sig att plugga så länge man har små barn, jag försökte men gick inte...ville hellre vara en glad mamma. ta hand om dig, de dina behöver dig och barnen framför allt....

Postat av: Martina

Skrivet 2009-10-01 Klockan 21:49:16
Hoppas att du fick hjälp idag!

Försök att se de korta glimtarna i livet, förstår att det är svårt just nu och allt känns meningslöst men snart kommer glimtarna att bli längre o längre! Du har en fin familj o vänner, det är det inte alla som har! Försök att tänka positivt! Kämpa på!Många styrkekramar till dig

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-10-02 Klockan 07:08:01
Lina A känns som det är nu jag måstet plugga, har liksom inte den åldern inne att jag kan vänta. :-(



Martina Tack!!!ja familjen och vännerna betyder mycket nu,

Kram på dig.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!