älskade barn.

Skrivet 2009-09-18 Klockan 06:55:02

jag älskar mina barn mer än något annat här på jorden.
Men vad galen jag kan bli på dem ibland.
Just nu är den stora L inne i en otroligt trist period.
Där dagarna går åt till tjafs av allt.
Spelar ingen roll vad det än är så ska han protestera tjafsa och bråka.
Grinig och tjurig attityd mot oss och alla andra med för den delen ibland.
Bråkar och slår på sin lillebror.
men där i mellan är han sitt vanliga goa jag.
vet att det händer massor i dem i den ålderna han är men det tar på krafterna.
Just nu har vi dock en mysig stund med frukost och morgon bolibompa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!