bättre dag

Skrivet 2009-09-03 Klockan 19:42:16

ja idag är det en bättre dag.
Mådde verkligen skit hela dagen igår. allt var bara blä och elände.
Grät massor, vet inte när jag grät så mycket sist.
Fattar itne att jag ska vara så här och grubbla så mycket och tro så lite om mig själv. det är jobbigt. men vet inte hur jag ska komma på rätsida med det heller.
Var upp till Vickan på en underbar fika och pratstund, fick andas och tänka på annat.
Hade ett långt samtal med syrran och som vanligt säger hon så mycket klokt, men igår kunde jag inte ta det till mig.
Thomas kom hem från jobbet och gav mig en famn att gråta ut i.
så tack alla underbar människor som finns där och stöttar, betyder massor ska ni veta.
Fick sån jäkla panikångest igår kväll så jag trodde jag inte skulle få luft till slut, var tvungen att kräkas till sist.
sömnen i natt var ju inte den bästa och från 3 var jag vaken.

Men efter att ha klargjort mitt schema så lättade det lite  i morse.
och sen läste jag och pratade massor i telefonen under dagen och så på eftermiddagen så hade vi vårt seminarium, tekniken funkade idag och det var ett så givande seminarie, så från att ha fattat noll så klarnade det och jag kände att jag förstå ju. detta kan funka, mina tankar kom igång och detr snurrade massor.
skrev i min loggbok som ska ligga till grund för portfolion vi gör denna termin.
så en fantastik dag där ljuset klarnade och paniken försvann inte  med minskade rejält, får hoppas det fortsätter så oxå.

Så idag går en stort tack och många kramar till er som fanns där igår och idag och hjälpte mig att komma till ro och få det att funka igen.
Tusen tusen tack!!




Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-09-03 Klockan 22:13:02
bra bra bbvra att du gråter och att du får ur dej...

men hemskt jobbigt att din kropp är så pressad o stressad..

de är ju knäppt man inte ska få hjälp på ngt sätt när man mår sådär...

tur du har så fin familj omkring dej..

kramis

Postat av: VIckan

Skrivet 2009-09-04 Klockan 18:57:48
Tack för fikat idag!

Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!