finns inget bättre

Skrivet 2009-09-26 Klockan 16:06:33

än att bara vara.
älskar när vi får dagar som vi bara är på.
Hemma dagar och bara mys och ingen stress eller nåt.
Speciellt nu behöver jag det.
Vi har bara vart hemma, då L fick feber igår.
trodde det skulle bli drygt att inte göra nåt nu när tankarna maler om tentan.
Mne det har var så skönt.
visst hamnar tankarna ibland åt det hållet mn de släpper snart igen.
L fick feber igår kvll och han väckte mig i morse före 7 och var varm och orolig. la oss på soffna och mös och somnade om i nästan 2 timmar.
sen har han vart pigg men har fortfarande feber.
Men vi plockde och städade lite mest för att L ville, han gillar att få hjälpa till
Thomas tog lillskiten och åkte och handlade feber som han sa E. men det var ju alvedon mot feber de handlade. Hi hi
L och jag fixade klart här hemma och gjorde sen chokladbollar, bli att mumsa sen.

Nu ska jag ta och sätta lite färg i håret, det mesta försvann efter klippningen.

Ha en bra kväll och ta hand om er och varandra.






Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-09-26 Klockan 20:36:10
Njut av alla pauser du kan få - det behöver man.

Pluggning är inte direkt avslappning.

Ha en bra lördagkväll.

Kram Yvonne

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-09-27 Klockan 09:52:38
Låter som en skön dag!



Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!