hate my life

Skrivet 2009-09-21 Klockan 07:07:46

jag hatar verkligen mitt liv just nu.
Hinner inget, fixar inget och bara stressar, funderar och oroar mig.
varför ska jag behöva vara så här??
kan knappt slappna av fast det är helg, syrran med familj var här i helgen och vi umgicks mycket och det var trevligt och mysigt men hela tiden har jag en klump i magen som bara stressar mig och kan inte släppa tankarna på plugget.
det tar på mig.
vänner har jag inte sett eller pratat med på evigheter, jag hinner inte eller finner inte ro att sätta mig med telefonen och då blir jag stressad över det oxå att jag inte hittar tiden.
Ska det vara så här nu i 3 1/2 år till????
Får ont i magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eller vaddå får, har ont i magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-09-21 Klockan 07:46:38
Försök lugna ned dig och ta dagen som den kommer. Vem hinner träffa vänner förresten? Det gör knappt jag som är mammaledig.

Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-09-21 Klockan 07:48:54
Sedan är jag övertygad om att du bara kommer känna dig stressad nu första terminen och innan första tentan är gjord.



Du vet vart jag finns om du vill prata, om du hinner ringa ;-)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-09-21 Klockan 08:14:44
Tack för att du finns Mia, betyder massor det vet du!!

Jag vet att allt du säger är sant men ska bara få min egen skalle att fatta det och det är itne det lättaste.

Kramar i massor

Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-09-21 Klockan 08:17:10
Om jag tjatar om det kanske din hjärna fattar till slut :)!

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-09-21 Klockan 10:47:06
hmmm gillar inte tjat!!!

tack för samtalet idag, som alltid känns allt mycket bättre efter vi pratat, LOVE YOU!!!

Postat av: Lina

Skrivet 2009-09-22 Klockan 09:11:34
Ta inte kål på dig med skolan, det viktiga är att du själv orkar, skolan kan du läsa när som helst, men livet går inte i repris, barnen är bara små en gång, var rädd om dig


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!