stressad till tusen

Skrivet 2009-09-23 Klockan 20:11:42

har vart så stressad i flera dagar nu, men det börjar lägga sig.
Är sjukt mycket i skolan nu och det ser inte ut att lugna ner sig på ett tag heller.
Muntlig tenta nästa vecka och massor att läsa och förbereda inför de. och när man itne riktigt vet vad som förväntas av en så blir det bara stress av det hela.
Hade en skriv uppgift som skulle lämnas in idag och jag tycker det är lite jobbigt att skriva, har svårt att formulera mig.
Men det är en övnings sak.
Har haft telefon kontakt vi ett par tillfällen idag med en kurskamrat som är lika stressad som jag, skönt det.
sen så var jag över till petra och vi slog våra kloka huvuden ihop och det kändes bra.
Vi ska ses igen på måndag, är så jäkla skönt att ha nån nära som man kan träffa och prata in real life med så att säga.
nej nu ska jag kolla på Idol och försöka varva ner lite mer.
Ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!