trädgårdstomte

Skrivet 2009-09-21 Klockan 12:12:49

En liten kul grej hände i helgen,
från början som Hatar min käre sambo trädgårdstomtar och jag kan tycka de är lite söta och skulle gärna pryda trädgården med en. men ett stort NEJ!! från Thomas så har det inte hänt.

Men för nåt år sen så kom vi hem en dag och en liten minimal tomte satt i en blomkruka ute i trädgården, vi misstänkte starkt syrran eller morsan men de nekar betämt till att de är skylidga.
det gick en tid och än en  gång när vi kom hem satt en till tomte i sammma kruka, den hade fått en kompis.
I söndags morse när jag skulle åka hemifrån stressad till tusen kommer jag ut på trappen och där drar någon/något av en busvissling som halvt skrämmer slag på mig.
Och vad står på trappen om int en till trädgårds tomte.
Än en gång misstänks syrran som är hemma i Norberg, men hon nekar än!
så vad ska man tro, varifrån kommer våra trädgårdstomtar, nåt att klura på!!
kul är det i alla fall för Thomas bli ju galen, he he he

de små första tomtarna



de senaste tillskottet, en visslande tomte.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-09-22 Klockan 22:03:00
å dessa doktorer och ickehjälp...



kramkram

Postat av: Anonym

Skrivet 2009-09-23 Klockan 14:32:59
hi hi vad gulligt!! Jag blir ju med nyfiken!!!

KRAMIS Somris


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!