tankar

Skrivet 2010-04-16 Klockan 22:29:56

mycket tankar just nu.
inte på mig själv och mitt utan mycket tankar på andra i min närhet.
tänker på min syster just nu...vill inte skriva ut här vad det gäller, för det är itne min sak. men tankarna är hos er Mia hela tiden. och det kommer bli bra trots allt. du har ju fixat det.....

sen så sitter Thomas bror och familj fast i barcelona pga vulkanutbrottet på Island. de mår inte så bra och vill bara hem. de får ingen hjälp med mer än flygresan hem. resten får de lösa själva. de skulle åka hem i dag men är nog ombokade till ett plan på torsdag.... usch kan inte var skoj.

så jag har bestämt mig att inte gnälla och beklaga mig så mycket längre. försöka tänka på allt som är bra och att det finns andra som har det tuffare.

Kramar till er alla därute. och massor till dig Mia om du läser detta. Älskar dig och finns här när du än behöver mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!