tystnad

Skrivet 2010-08-25 Klockan 08:24:25

jag den finns inte här hemma just nu. Vi har kört Linus till skolan och det är bara jag och Elias hemma, han ska till dagis snart.
Men nu ligger han på golvet och leker med bilar. och han är inte tyst en sekund tror jag.
Men det är på nåt sätt som jag ändå inte hör honom, man är såååå van att han alltid låter så på nåt sätt är det ändå tyst. Låter kanske konstigt. :-)



Sen ska jag åka hem och ta det lite lugnt och kolla lite på schema och liknande inför skolstarten nästa vecka.
Elias får gå 15 timmar nu när han är 4 år fast jag är ledig. och det är bra, han har behov av att träffa kompisarna så det passar bra att ha honom där medans Linus är i skolan.
Så jag ska njuta av den riktiga tystnaden när jag lämnat honom. :-)
och vila lite tror jag, har migrän känningar och om jag försöker vila direkt kan jag ha tur att slippa ett anfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!