vart tar min tid vägen

Skrivet 2010-12-07 Klockan 20:47:41

den räcker inte till just nu. varken till plugg familje eller nöje.
Men men det är ju så i perioder.
Känner mig lugn och glad ändå och mår just nu så jäkla bra. Psykiskt i alla fall. Har ju var förkyld och är väl fortfarande. men vad gör väl det.
Var till en läkare igår för lite uppföljning av hur jag mår just nu.. Han var så bra, lätt att prata med och sunda tankar hade han. .
han tyckte inte jag skulle känna nån stress över att sluta med mina ångest piller. För att jag mår bra var viktigast tyckte han. och så länge jag inte hade nå biverkningar av dem så skulle jag äta dem. Nu sa han att minst ett år till ska jag äta dem utan att tänka på att sluta utan bara fokusera på att må bra och njuta av att få göra det. Sluta men piller hinner jag med och om jag behöver äta dem så är det ingen fara det heller. Så skönt att höra för jag har känt lite stress över att jag ska sluta nu när jag mår bra.

Så nu släpper jag det och njuter av att må bra och känna mig som en stark person, något jag inte gjort på väldigt väldigt länge.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-12-13 Klockan 13:09:29
känner ofta igen mej i de du skriver.

å skönt du mår bättre.

jag slutade ju med min medecin ngr månader innan jag blev gravid för att se om jag klarade av de..det gjorde jga,men ibland känner jag att jag inte riktigt är som "förr"..



ha det bra nu !!!



kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-12-26 Klockan 21:44:12
hoppas ni haft en riktigt fin jul.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!