10 underbara år

Skrivet 2010-02-12 Klockan 11:05:29

ja idag firar vi stort. Jag och minälskade Thomas har vart tillsammans i 10 år idag.
fattar det knappt. 10 år känn så länge men ändå minns jag det som igår.
Minns känslan av att vara nyförälskad.
det där pirret i kroppen.
den där nervositeten, fjärilar i magen inför samtal och när vi sågs.
mycket har hänt på dessa 10 år , mycket kärlek.
jag älskar honom så otroligt mycket och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom.
ser fram emot våra nästa 10 år tillsammans.
idag far vi iväg på romantisk övernattning i Örebro.
vi ska åka om nån timme.
strosa på stan, ta en fika, ut och äta gott ikväll, ta en öl på nån pub.
sova gott i en stor säng utan barn som tar plats.
i morgon ska vi avnjuta en god hotell frukost innan vi åker hem till våra underbara barn.
Elias var så lessen när jag lämnade honom på dagis idag och ville inte alls var där, han skulle ju vara med mig.
min lilla mammagris.
Linus brydde sig inte alls, för han ska ju ut och jobba på engelbrektsloppet idag med morfar, det var minnsan roligare än mig. ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!