jag klarar inte av kaos

Skrivet 2010-02-28 Klockan 14:33:53

när planer kastas omkull så blir det kaos i min kropp.
magsjuka och inställd barnvakt och den hjälp jag skulle få. jag fixar inte när jag inte har kontroll över situationen.
hade ju lagt upp allt för denna vecka när jag ska vara själv, linus har sportlov och jag har massor i skolan. nu funkar inget och jag får panikångest så det heter duga.
så nu vill jag bara gråta. Inte för att thomas ska åka för det är klart jag fixar detta utan honom.
men att inte ha full kontroll gillar inte jag och min kropp går i total stress.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-02-28 Klockan 15:04:53
känner igen mej!!!

jag vill ha kontroll o gillar inte när de inte blir som man tänkt.

men hoppas hoppas de blev bra ändå!!

kraaaaaaaaaaam

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Yvonne

Skrivet 2010-02-28 Klockan 21:53:37
Oh,det låter inte roligt alls. Försök att bara se en liten liten stund framåt så känns inte alla måsten och krav så jobbiga. Du fixar det!

Ha en bra vecka! Kram Yvonne


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!