jaha

Skrivet 2010-02-26 Klockan 08:28:43

vad ska man säga nu då..... eller göra nu då..... har ju tvättat allt och städat. hmmmm min mani måste ta slut.
hyperaktiva jag hålelr på att bli knäpp.
har energi att göra massor men kan inte fokusera på att läsa. och det är ju det jag skulle behöva göra just nu.....
men så fort jag sätter mig och läser och det är intressant så svävar tankar iväg på annat.
skulle ju behöva läsa massor idag för att kunna ta det lugnt nästa vecka.
Linus har sportlov och Thomas åker bort. hmm felplanerat
Thomas åker till Rom på söndag med jobbet och kommer inte hem förens på fredag. och linus vill INTE vara på fritids på loven för det är så segt och trist där då.
Och jag har ju inte lov nästa vecka utan både föreläsningar, seminarie och en VFU dag ska planeras in. förutom allt som ska läsas.
Jag får inte ihop det!!!
men med hjälp av snäll och underbar morfar och en dag hos farfar och farmor så får Linus ledig vecka och Elias behöver bara gå en dag på dagis.
Men jag kommer väl knäcka mig själv på kupppen.
Men det är väl tur att Thomas får åka bort en vecka och koppla bort allt som har med familj och måsten att göra.
Hmm inte bitter jag heller!?!?!
klart jag unnar honom att åka  och det är ju med jobbet så vad ska jag säga?!?!



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2010-02-26 Klockan 08:39:31
Haha,nej,inte bitter alls va ;-)?!

Du får säga till om du behöver hjälp!

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Syster yster

Skrivet 2010-02-26 Klockan 09:45:28
I sådana lägen brukar jag tänka på de som är ensamstående jämt, det brukar hjälpa!



Ta det lugnt och anpassa dig efter situationen. Du har ju hjälp som sagt.



Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!