lite nere....

Skrivet 2010-02-23 Klockan 09:03:57

känner mig lite låg.
skulle sluta med min natt medicin men det verkar inte gå så bra. trappade ner till en halv tablett och det gick bra. sen när nästa steg skulle tas så kom panikångesten på 3 natten utan tablett.
fan oxå!!!
kände att jag mådde ju så bra att jag var redo att ta bort den ena medicinen, den som gör att jag gått upp så jäkla mycket i vikt igen.
Men nu äter jag en halv tablett igen, och känner ändå ångesten ligga där på ytan. humöret är uselt och fan och allt jäkla skit.......


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2010-02-23 Klockan 11:38:29
Fortsätt en stund till då tycker jag om det är vad som krävs att du ska må bra.

Kram kram

Postat av: Vickan

Skrivet 2010-02-23 Klockan 21:12:20
Nääää.....vad tråkigt!Det som gick så bra..

Men.., välmående före utseende!

Många kramar!!

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!