mani

Skrivet 2010-02-26 Klockan 11:40:53

har fått blogg mani oxå. det kliar i fingrarna och tankarna bubblar runt hela tiden så lite lär ut innan hjärnan exploderar.
mitt förra inlägg lät verkligen gnälligt. och jag är egentligen ingen gnällig person, hoppas jag i alla fall.
klart jag kommer fixa allt nästa vecka. har ju mina underbara föräldrar som ställer upp till 150 %
de kommer att sova hos oss nån natt, jag är ju liksom mörkrädd. buhu det kan ju komma spöken.......



nej nu ska jag ta och hänga lite tvätt. har hunnit massor idag, städat, tvättat och pluggat. fasen vad effektiv jag är idag.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2010-02-26 Klockan 13:20:22
Ja det där med spöken är ju jätteläskigt!!!!!!!!!!!!! Glöm inte att kolla källaren, under sängen och garderoberna.



Kram

Postat av: Vickan

Skrivet 2010-02-26 Klockan 22:17:00
Spöken..?!

Tjuvarna då?DE är farliga de!!

Huuu...

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!