städmani

Skrivet 2010-02-25 Klockan 11:29:03

fan jag tror jag fått städmani. plockar och städar hela tiden och ändå är jag inte nöjd.
Har suttit i seminarie nyss och det enda jag vill är att det tar slut så jag får fortsätta.
tror det är min oro i kroppen som gör att jag hela tiden måste göra nåt.
Hoppas det släpper snart men under tiden får jag det fint hemma i alla fall. tyvärr håller det ju inte i sig så länge. Räcker att barnen kommer hem så ser det fördjävligt ut igen. deras leksaker hamnar överallt utom i deras rum tror jag
det är för härligt med barn. ;-)


Kommentarer
Postat av: Vickie

Skrivet 2010-02-26 Klockan 21:04:50
Känner igen det där med manin, mamma blir så när hon mår dåligt, fast hon börjar oftast städa på 10 ställen samtidigt och har svårt att slutföra det hon påbörjat. Det är oftast värst de perioder när hon är som oroligast. Jag är likadan, fast jag bara plockar, resten av städningen blir liksom inte av och så gnäller jag på alla andra som inte plockar. Det dumma är ju att efteråt är man ju lika orolig igen.. vet så väl hur du känner.. har haft en sån period själv nu. Kan bara inte sätta mig ner och koppla av eller fokusera på det jag vill/skulle behöva.

Hoppas att det ska ge sig för dig och du kommer tillbaka till en jämnare och mer välmående tillvaro.

Sköt om dig!!! Kramar


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!