årets första dag

Skrivet 2010-01-01 Klockan 22:17:04

ja så var det då nytt år.
jag hoppas det kommer bli ett bra år där jag och min familj och alla nära och kära får må bra och ha det bra.

Idag har vi tagit det lugnt trötta efter nyårsfirandet. Vi sov till 11 hela familjen. trodde knappt det var sant.
Sen slappade vi och på eftermiddagen så tog vi en tur till Klackberg och åkte lite pulka. oj vad jag skrattade åt E som vrålade av skratt av den höga farten. skoj var det!!
sen på kvällen bjöd vi hit mina goa föräldrar på lite mat, en bra start av det nya året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!