arg, förbannad och irriterad

Skrivet 2010-01-13 Klockan 18:11:28

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hörde ni mitt ilskan vrål som jag bara vill ha ur mig. många gånger har jag vart irriterad över egentligen samma sak men idag var det bara droppen.
ska inte skriva för mycket här om det, man vet aldrig vem som läser.
säger bara att jag skulle aldrig skicka mina barn till dagis om de inte var helt friska och jag var helt hundra på att de skulle orka en hel dag på dagis.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Kommentarer
Postat av: ella

Skrivet 2010-01-13 Klockan 19:20:35
Jaha, det var redan det jag misstänkte när jag läste på FB :P

Dryyyga de är!

Kram

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Pernilla

Skrivet 2010-01-13 Klockan 19:36:56
ja och det är ju samma person hela tiden oxå. kan ju säga att tankar på överflytt till tallen finns starkt här nu.

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-01-13 Klockan 19:59:49
Va har ..... bytt dagis ;)

Jag vet precis vad du menar...../ P ;P


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!