det går vidare....

Skrivet 2010-01-14 Klockan 16:19:29

ja personalen tar tag i det.
fick ett samtal från en annan av personalen som ville höra allt direkt från mig. mina klagomål.
och nu ska de ta upp det med den som det berör i morgon på planeringstiden för att få sitta i lugn och ro. vet att det kommer att bryta ut ett helvete där i morgon. sa att jag kunde komma ner och vara med. men personalen tyckte inte det behövdes utan det här var upp till dem att lösa nu så det blir så bra som möjligt för Elias.
det känns så skönt att veta att jag har övrig personal på min sida och att de själva reagerat och ändå tänkt ta tag i detta.
så nu får vi se vad som händer om vi ska ställa Elias på överflytt eller inte.
Är så jäkla glad att jag mår så bra nu och har blivit starkare så jag är inte längre rädd att ta tag i denna konflikt.


Kommentarer
Postat av: Affi

Skrivet 2010-01-14 Klockan 20:26:48
Jag håller tummarna att dom löser det. Bra jobbat!



Kram Affi


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!