fortsättning följer

Skrivet 2010-01-21 Klockan 21:03:48

på följetongen från dagiset.
personalen har nu tagit det vidare till chefen.
så nu får vi se vad som händer.
något bra hoppas jag för alla skull.
personalen som det handlar om ser inte mig längre. tittar inte på mig och pratar itne med mig. :-(
trist men sant.
men Elias är som vanligt på dagis och går glatt dit och det är jag glad för.

Idag har vi haft första seminariet på nya kursen och det gick bra. trevliga kompisar och det är skönt att vi alla läser till förskollärare nu för det märks att vi är på samma nivå allihop.
vår seminarieledare verkar oxå bra.

nej nu ska här ätas lite fruktsallad. GOTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!