helt slut

Skrivet 2010-01-15 Klockan 19:16:34

både fysiskt trött och psykiskt trött efter denna vecka.
skit mycket med skolan och med allt annat som hänt och en supertrotsig 7 åring har gjort slut på mina krafter.
skulle bara vilja lägga mig ner och gråta för att jag är så trött.
har verkligen haft stöttning denna vecka och blivit peppad att jag är duktig med skolan och som tog tag i det här på dagis.
nu ska jag ha en underbar helg. men vila mys och umgås med syrran.
i morgon kväll ska Thomas iväg och få lite egen tid och laga mat med ett grabbgäng.
jag unnar han det  verkligen men det känns bara som det är fel helg när syrran och de är här och efter veckan som var hade jag behövt honom i morgon kväll. men men glad att han ska hitta på nåt han gör det alldeles för sällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!