lite för mycket just nu

Skrivet 2010-01-12 Klockan 22:36:11

på både gott och ont.
mycket som ska bli klart i skolan då vi är inne i sista veckan på denna termin/kurs.
på måndag börjar vårterminen och nya kursen. det ska bli så skoj.
men just nu är det för mycket. och så har ju E vart sjuk och jag har gjort igen vfu dagar. så man är lite lagom matt just nu.
sen är l inne i en riktigt testa och trots period. vet att det händer mycket med dem i den här ålderna, alla säger det i alla fall.
men dessa utbrott och testningar tar verkligen på krafterna.
han fick ett sånt utbrott idag att det kändes som han vart en helt annan. elak och bara skrek än det ena än det andra.
börjar fundera vad vi gör fel. hur kan en sån lite go kille bli så arg och elak?
vi försöker allt just nu för att komma ifrån det här men nu vet jag varken ut eller in.
Hoppas bara det går över snart.
vi hade ett långt och bra samtal idag när han hade lugnat sig och han tog till sig det jag sa. så jag hoppas det sitter kvar nu.
men trots alla bråk så är han min goa underbara lilla L som jag älskar så.
mina barn är mitt allt. ja och Thomas med så klart.



Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2010-01-13 Klockan 10:03:08
Känner igen det där med humöret på A...visst är det kul?!?! He he...det går väl över om 15 år :))

Kram på dig

URL: http://ella081.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!