lugn dag

Skrivet 2010-01-06 Klockan 20:16:12

seg och lugn dag. kallt så man kunde inte gå ut, eller vill inte heller.
hade så ont i magen på förmiddagen att jag gick och la mig och sov i en timme eller två.
sen kändes det bättre.
har funkat sådär med sötsuget idag. druckit lite läsk, men valde cola zero. känns nyttigare i alla fall.
nu sover 1 av barnen och L somnar förhoppningsvis snart.
I morgon börjar vardagen för dem. fritids och dagis dags igen efter ett långt jullov.
Nu ska jag ta en kopp kaffe med min älskade Thomas. mys i soffan.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-01-07 Klockan 20:02:07
Oj va tokig magen är.

skönt du vilade allafall.

å mys me mannen din.

här ska vi se film.

kram

URL: http://svintoflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!