nu jäklar.

Skrivet 2010-01-23 Klockan 22:56:28

idag var vi till Thomas jobb igen och det blev en vända på löpbandet och nu jäklar känns det så bra.
känner att jag orkar mer och jag är inte helt dod efteråt.
så nu jäkla ska kondisen bli bättre.
är jätteduktig med maten men tyvärr gör den medicin jag äter att jag itne går ner i vikt. :-(
men det är smällar jag får ta nu. prio ett är att må bra och det gör jag nu.
ska äta den fram till somaren och då ska jag göra ett försök att sluta med den.
mår bra nu och känner mig starkare än jag nånsin gjort tror jag.
men det är skönt att äta sunt och känna orken komma i alla fall.

ha en bra kväll och en bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!