trotsig och envis 7 åring

Skrivet 2010-01-29 Klockan 21:55:09

vi har ett mindre helvete här hemma just för tillfället med stora sonen.
varje dag minst 1 gång så brytet helvetet ut. bara han får ett nej, spelar ingen roll vad det gäller så blir han galen. skriker allt möjligt elakt till oss. och vi är dumma i huvet och jag vet inte vad. han sparkar och slåss.
tycker vi har försöker hantera det så lugnt som vi bara kan och inget hjälper.
det tar på krafterna kan jag lova.
annars är han ju så go och underbar men jag vet inte vad det tar åt honom när han blir så där arg.
vad ska vi göra??
har jag några kloka bloggläsare med massa kloka tips???


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-01-31 Klockan 00:02:11
Å jag känner så igen detta me vår stora ibland..

en vän säger till mej att bota de me kärlek o kramar...men är ju inte så lätt.ler.

så svårt me de där pendlande känslorna hos dem..

men allt har sin tid...



kramkram o ha en mysig helg!!!!



skönt de gick bra me kurserna eller vad de heter.





URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!