vet varken ut eller in

Skrivet 2010-01-18 Klockan 16:16:49

hur vi ska göra om vi ska lägga ner eller ta det vidare?!?!
kändes inte ok efter samtalet med berörda personen på dagis.
hon tyckte allt var löst och tog inte på sig nåt utan det vara bara ett missförstånd.
sen när man pratar med annan personal idag så har hon blivit skit arg och skällt på den personal som stod på vår sida och tagit upp det med henne.
så u är stämningen inte bra mellan dem och enligt hennes så är hon oskyldig och felfri.
detta känns itne bra. så nu har jag en klump i magen och vet inte alls vad vi ska göra för att det ska bli så bra som möjligt först och främst för Elias.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2010-01-18 Klockan 19:17:46
Hallå! Låter inget vidare. Men öppen kommunikation även om den är jobbig är alltid bäst. Du kommer själv att hamna i detta som personal i framtiden. Bäst att göra det som känns bäst för er. Jättelycka till! Kram Yvonne

Postat av: Ingela

Skrivet 2010-01-18 Klockan 22:15:04
Oskyldig och felfri.

Kan varningsklockorna ringa mer?

Vem är det???



Kämpa på.

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-01-18 Klockan 22:16:59
oj låter som ni har de jobbigt..

klart man vill kunna lämna sina små o känna sig trygg.

även min 8 åring är orolig för vissa saker o behöver stöd.de behöver alla.

nu vet jag ju inte riktigt vad de gäller.

men jag hoppas verkligen att allt ordnar sig.

tänk att de finns så mkt olika människor..å en del som faktiskt har helt fel yrke.



stor kram !!!


Postat av: pling

Skrivet 2010-01-19 Klockan 08:16:50
oj,läste min kommentar och ser att det ser ut som jag undrar VEM det är. Det är ju självklart helt ointressant för mig. Det jag menade var att VEM är felfri och oskyldig.Ingen enligt mig!

Det var det jag menade...

Hoppas allt löser sej.

Kram


Postat av: Pling

Skrivet 2010-01-19 Klockan 08:19:48
Herregud,nu vet jag inte om min nya kommantar gick iväg!! Vilken morgon!!



Ser på min kommentar att det ser ut som jag frågar VEM det är!

Men det jag menar är att, VEM är helt oskyldig och felfri.Ingen enligt mej.Människor med den inställningen brukar vara svåra...

DET var DET jag menade!skratt

Vill absolut inte veta VEM det är!ler



Får se om denna nu går iväg,annars ger jag upp.....

Kram

Postat av: pling

Skrivet 2010-01-19 Klockan 08:20:58
hmmmm....NU såg jag att bägge gick iväg!!haha

Har inte haft nån vidare morgon!skrattar

Kaos!!

Som du märker.....


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!