yes yes yes!!!!

Skrivet 2010-01-25 Klockan 21:24:01

fick betygen för delkurs 1 och 3 idag. och båda är godkända.
hur skönt känns inte det då.
veta att man kan släppa pedagogiken. nu är den terminen bakom mig och jag kan gå vidare och släppa det
delkurs 2 är godkänd oxå.
vi läste lite konsigt första terminen för delkurs 1 var utspridd under hela terminen det är därför det betyget kom nu.
men i vilket fall som helst så är den klar och godkänd och nåt annat var jag aldrig ute efter.

idag har vi vart upp till Falun och haft en kul dag med sagor och berättelser. lite drama övningar och skoj.
gillar inte sånt egentligen men det var helt ok idag och vi hade en toppen bra lärare.
i morgon ska vi göra en helvetes dag på 12.5 timmar i falun. så man lär ju vara helt slut när vi anländer till Norberg igen efter 22 nångång
nu ska jag varva ner och koppla av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!