måndag

Skrivet 2010-06-21 Klockan 17:13:36

en lugn och mysig måndag har det vart.
var och klippte mig idag. Upp med tre barn strax efter åtta var inte det lättaste.
hade J sovande hos oss.
Körde hem dem till pappa när jag klippte mig.
sen dit en sväng innan vi åkte upp till Karlberg och öppis.
Matade naturligtvis fiskarna när vi kom det. Ett måste för Elias.
Sen var det korvgrillning och lek och pyssel ett tag.
Mysigt och skönt.

Skulle köra hem J efteråt men det slutade med att hon följde med oss hem igen. jag fick prata lite med storebror i alla fall och det är trevligt.

väl hemma så badade barnen i poolen, alldeles för kallt för mig.
Nu ska vi laga lite mat tror jag.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-06-22 Klockan 23:38:37
hej vännen.

visst är de skönt med sommar i allafall:-)

även om de går lite upp och ner,

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!