en ny dag

Skrivet 2010-03-23 Klockan 08:29:12

ja så var det då en ny dag och vi tar nya tag.
köra igång med tentan igen och får den föhoppningsvis så pass klar idag att det bara är lite finputsning kvar.

Tog ett träningspass på motionscykel och crosstrainern igår och körde slut på mig själv och tömde skallen.
ja den var väl redan tom men tankarna malde och det var skönt att träna och efteråt så kändes det sååå mycket bättre.

Har lämnat barnen nu och ska peta i mig lite frukost innan det är dags att plugga.

Känner mig inne i en lite svacka just nu, känns som jag inte har nåt liv igen, bara hemma och plugga som gäller.
skulle vilja ha tiden att göra nåt skoj oxå och träffa vänner.....:-(
Känns lite tomt och ensamt just nu.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!