fösta natten

Skrivet 2010-03-01 Klockan 09:18:15

ja så var natt nr 1 avklarad. ingen mer magsjuka än, "peppar peppar"
sov väl sådär, hade båda barnen i min säng för det kändes tryggast och lugnast så i fall det skulle bli mer magsjuka.
Elias hade en sån där knölig natt som han brukar ha ibland, sover oroligt och gråter. så jag var ltie trött när de vaknade vid 8.
så nu väntar en dag med föreläsning och studiegrupp coh 2 barn hemma och ingen barnpassning.....hmmmm

Elias saknade THomas så igår kväll att han grät hysteriskt efter sin pappa vid ett par tillfällen, stackars plutten min. :-(

Nej nu ska jag fixa klart allt så jag kan sätta mig framför datorn vid 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!