hostande barn

Skrivet 2010-03-15 Klockan 14:51:01

har en hostande Elias hemma hos mig idag.
Helt fel ag att få sjukt barn och en sambo som visst inte kunde vara hemma på förmiddagen men kunde på eftermiddagen men det hann han glömma bort tills dess för inte kom han hem heller.
Körigt att ha Elias hemma och försöka ha studiegrupp och passa på sotaren. :-(
Men Elias har vart så duktig idag så det funkade relativt bra. Har massor att göra nu och det är inte kul när man sitter och skriver och har hittat flytet i texten och så får man göra avbrott hela tiden. man tappar liksom tråden.

Men men nu har jag fått en del gjort och i morgon får Thomas vara hemma HELA dagen för jag behöver skriva och sen på eftermiddagen måste jag till Fagersta och göra ett besök på min nya VFU förskola.

Nej nu ska jag pyssla om min sjuke son.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-03-16 Klockan 16:26:29
va duktig du är som ska sluta medecinen.

va hette den.hur länge har du haft den.

jag vet inte hur länge jag ska äta min.

tycker jag har ont i magen av den...men samtidigt vill jag inte må som jag gjorde utan den...hmmm.



här har jag hosta också..så väntar på att barnne sk afå de...är ju värst nätterna.



kram till er

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!