mycket nu

Skrivet 2010-03-16 Klockan 21:43:19

känns som det är lite för mycket nu. men efter idag har jag läget under kontroll i alla fall.
mycket som ska lämnas in nu och så det här med byte av VFU plats körde ihop det lite för mig.
men efter besöket på nua stället så känns det otroligt bra i alla fall. det verkar vara en bra avdelning med trevlig personal som verkligen arbetar och för verksamheten framåt. verkar spännande och kommer nog bli bra.
bara jag som inte gillar förändringar.
det som gör att det känns bra är att trots att det är mycket nu så har det inte blivit nå panikångest och jag som hållt uppe med medicinen i snart 4 dygn.

körde ett pass på crosstrainern och motionscykeln idag och det går framåt. känner att jag orkar mer och mer för varje gång och det är skoj och jag känner suget efter att träna.

Nej nu ska jag mysa lite med Thomas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!