snart slut

Skrivet 2010-03-05 Klockan 09:51:40

på helvetes veckan.
THOMAS ÄR PÅ VÄG HEM!!!!!
och vi är friska igen och nu sitter vi bara och väntar på att han ska komma hem.

Åh vad veckan vart lång, och jobbig pga alla sjukdomar.
Men jag och mina barn fixade detta.
men hjälp från toppen goa underbara mormor och morfar.
utan dem hade det inte gått.

Så nu packar vi väskan och åker till Stockholm för att fira att min pappa fyller år.
han blir 70 år idag, det kan man knappt tro. .

så nu ska vi fördriva tilden med att packa, äta lunch och ta en fika på cafe kaka.
allt för att klockan ska bli fyra för runt den tiden anländer han hem, mannen i mitt liv, min älskade stora kärlek,.
och barnens goa toppen pappa.
oj vad de har längtat efter honom och gråtit efter honom denna vecka.

och just nu sitter han på planet  som alldeles strax ska lyfta och ta honom hem till oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!