barnlediga

Skrivet 2010-05-15 Klockan 14:45:44

ikväll ska vi vara barnlediga.
ska hem till O och M och äta gott.
barnen ska sova hos mormor och morfar, mysigt för dem alla.

på dagen har vi vart över på våryran i fagersta och kollat lite med Vickan och Jimmy och barnen.
trevligt som alltid. :-)
solen sken och det var verklgien jättevarmt.

När vi kom hem tog Thomas en löptur och barnen gick hem grannen och lekte och jag satt i solen och läste en bok. Inte ofta jag läser nu mera för bara mitt eget nöjes skull.

Ska snart lägga mig i ett avkopplande bad medans Thomas kör barnen.

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!