dåligt uppdaterande

Skrivet 2010-05-20 Klockan 22:34:54

men igår kom jag hem sen från köping där jag vart och träffat min pappa. det var så skönt att få se honom med egna ögon och få ge honom en stor stor kram.
han är som vanligt, helt ofattbart hur man kan vara som vanligt med det blodtrycker och den låga puls han har.
men nu har beslutet tagits att de ska sätta in en pacemaker på honom.
detta kommer att ske på tisdag.
känner mig mer lugn nu, för de säger ju att han kommer må bra sen. gäller bara för honom att lära sig säga NEJ och ta det lite lugnt.
hmm ska lära av honom sen kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!