en lång dag

Skrivet 2010-05-03 Klockan 21:00:14

har det vart idag och snart är den slut.
Allt har flytit på trots allt började morgonen lite stressigt men allt för att kunna ställa upp tillbaka på min toppen underbara mamma.
sen har jag pluggat hela dagen med Ullis. är så skoj att göra det med trevligt sällskap.
mötet var OK. inte så mycket nytt blev sagt. men lite bra nyheter om inget annat skulle hända.
Elias ska troligtvis som det ser ut nu byta till stora avdelningen till hösten. och det känns riktigt bra.
efter allt strul som var har det inte känts helt hundra. även om allt är utrett och övrig personal är toppen så sitter det en lite tagg i mitt hjärta.
Så nu får vi en ny bra start efter sommaren.

nu ska jag glo lite på TV om jag inte somnar i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!