glad

Skrivet 2010-05-27 Klockan 07:26:57

kom hem igår från pappa och det kändes så otroligt bra. han så mycket piggare ut och var lugn och glad.
visserligen längtar han hem som en tok och det förstår jag. nästan 2 veckor instängd på ett sjukhus, jag menar hur kul är det??

vi hade brorsans lilla dotter med oss och det gillade pappa, få träffa ett av sina älskade barn barn. :-)
vi spelade kort flera gånger, vet inte vem som tyckte det var roligast, J eller pappa. ;-)

idag har det dessutom ordnat sig så bra att jag kan åka med och handla till Elias. det känns bra i mitt mamma hjärta det.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skrivet 2010-05-27 Klockan 19:26:09
det var du värd!

Kraaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!